Liina Kullese portreefilm iseõppinud kunstnikust Raul Rajangust, kes 1980ndate keskel saabus sensatsioonina eesti kunsti ja kõigutas seal valitsenud väärtusi.
Lumise looduse taustal võbeleb tuli, kunstnik töötab installatsiooni “House of Playboy” kallal, see on suur klaasist majamudel, millest läbi seinte ja katuse paistab kõige kummalisemaid esemeid, ka igavese tule leek. Raul Rajangu ei sekku sõnaliselt inimkonna eetilisse kriisi, tema töövahendid oma hämmingu ja imestuse väljendamiseks on kunstisisesed. Ta meenutab oma kunstnikutee algust, esimesi inspiratsioonipuhanguid. Kui noorena tekkisid ka kõige lihtsamat asja luues suured pinged, siis nüüd on ta muutunud pigem liikuvaks töövahendiks, metafüüsika silm on kogu aeg avatud. Maalilaos oma varasemaid maale vaadates meenutab Raul Rajangu nende sünnilugusid ja jutustab oma perekonnast. Talvises maakodus toimetades pihib ta oma pikaajalisest võitlusest deemonitega ja nende teraapilisest vaigistamisest.
Koos kunstikriitik Mari Soboleviga analüüsitakse maali "House of KOER". Rajangu arvab, et lapsepõlvekogemustest on ta kunsti jaoks mõndagi välja koukinud, lapsepõlve pained ja lummus on nüüd vist ära öeldud. Kunstiteoseid täis kodus näitab ta fotograafile maali "Respect to Bank" ja akte magamistoa seinal. Rajangu arutleb, miks kõik on just nii kujunenud ja miks teda just sellised asjad kummitavad. Ta käsitleb ennast kui instrumenti, tööriista, mis peab olema korras, ta hoidub endas üleliia urgitsemast, sest liigse sorkimisega võib see häälest ära minna, pigem on ta vaikselt, kuulatab ja jälgib ning ootab huviga, mis sealt alateadvusest jälle esile kerkib.
Vaata lisainfot selle filmi kohta