Informaatika ja arvutustehnika aluste õpetamisest üldhariduskoolis.
Esimese põlvkonna arvuti on jõudnud kooli. Kuidas kasutada arvuteid õppetöös? Kas arvuti muudab kooli pilti või sööb kool arvutiõpetuse ära? Milliseks võiks kujuneda infotehnoloogia tulevik? Neile küsimustele püüavad vastust leida teadlased ja pedagoogid.
1965. aastal sai Nõo keskkool elektronarvuti Uraal-1, mis oli esimene kooliarvuti NSV Liidus. Poiss joonistab arvutiekraanile jänese. Õpilased töötavad arvutitega arvutiklassis. Kooli arvutikeskuse juhataja Aarne Kivimäe peab esmaseks ülesandeks arvutioskuse omandamist, kuna arvuti kujuneb töövahendiks eelkõige õpilasele ja õpetajale. TPI arvutiklass, informaatika- ja arvutustehnika täiendusõppe teaduskond, üliõpilased arvutitega töötamas. Usutluses dekaani kohusetäitja füüsika-matemaatika kandidaat Toomas Mikliga selgub, et kursused on mõeldud eeskätt inseneridele ja ökonomistidele, kuid on plaanis luua kursused ka informaatika õpetajatele. TRÜ arvutiklass. 1984 loodi TRÜ-s personaalarvuti Tartu. Küberneetika Instituudis pannakse kokku personaalarvutit Juku. Arvutustehnika Erikonstrueerimisbüroo juhtimissüsteemide osakonna juhataja tehnikakandidaat Rein Haavel tutvustab arvuti loomise lähtealuseid: enamlevinud tarkvara kasutamine, tootmise lihtsus ning võimalus kasutada arvutit õppetöös. Tartu üldhariduskooli on saabunud Jaapanist personaalarvutid Yamaha. Õpilane Jevgeni avaldab arvamust arvutioskuse vajalikkusest. Matemaatikatund Tallinna 3. keskkoolis. Õpetaja Jaak Loonde annab õpilastele ülesande leida vektori koordinaadid. Sama ülesanne antakse arvutile Mir-2. Õpilased ümber õpetaja jälgimas, kuidas arvuti ülesannet lahendab. Õpetaja Jaak Loonde arutleb arvuti rollist tuleviku koolis. Inervjueerija on režissöör Heikki Aasaru. Õpilased Jaak Loonde tunnis ülesannet lahendamas. Väike tüdruk Kärt juhendaja kõrval arvutiga töötamas.
Vaata lisainfot selle filmi kohta