Pärtel Talli nukufilmis põgenevad liiv ja Liivamees hoolimatu inimtegevuse eest.
Vallo Toomla nukufilmis kukub väike poiss limonaadiookeani ega pääse enam pärismaailma tagasi.
Laste ja vana auruveduri üksteise leidmine ning nende seiklused praegusajal.
Miriami sõber kana tahab tuulelohega lendama minna.
Riho Undi nukufilm Oskar Lutsu näidendite "Kapsapea" ja "Kalevi kojutulek" ainetel.
Mölder küpsetab kärbsejahust leiba pardipoegadele, et nad saaksid ühel päeval kaugele ära lennata.
Miriami väikevend jääb haigeks ja pälvib kogu ülejäänud pere tähelepanu.
Sõja ja vägivalla vastane mõistulugu laiale vaatajaskonnale.
Olev ühtsus näib ebaühtsena vaatepunkti multiplitseerides.
See on lugu rebasest, kes läheb taevasse oma onule külla, kuid ta heidetakse sealt armutult alla.
Linnainimesed kohtuvad legendidest pärit mütoloogiliste tegelastega koomilistes ja intrigeerivates olukordades.
Eksperimentaalse hõnguga lamenukkfilm peegeldab ajalist kokkuvõtet „elust enesest”.
Mait Laasi mõistukõneline lugu Arhitektist-Tuletikumehikesest, kes aitab anda elu uuele Põlvkonnale.
Rao Heidmetsa sürrealistlik nägemus lapsemaailmast, kus vanematel tütre jaoks aega ei jätku.
Totalitaarne ühiskond hävitab end ise, ületades varem vôi hiljem rahva taluvuse piirid ja siis tallatakse üle “Papa Carlode” tee vabaduse usteni.
Hardi Volmeri ja Riho Undi debüütfilm. Muinasjutt väikesele vaatajale kahe katkise mänguasja põgenemisest ja seiklustest.
Rao Heidmetsa sürrealistlik nukufilm rõhutab egoismile rajatud elu välist suursugusust ning kasvab üldistuseks Euroopa jõuetusest ja põhustunud tsivilisatsioonist.
Elbert Tuganovi kaasaegne muinasjutt tillukesest aatomipoisist - Aatomikust, kes õpib oma vägevat jõudu inimeste heaks kasutama.
Porgand ühendab filmiloo tegelasi Jänest ja Lumememme.
Filmi kangelasteks on vene kunstniku Ivan Šiškini kultusmaalilt “Hommik männimetsas” pärit kolm karupoega, kes satuvad Pariisi.
Haiglas viibiv noormees lahendab oma visioonides üksindusprobleeme, mis on tekkinud suhtlemisraskustest ümbritsevaga.
Mikk Rand ja Priit Tender jutustavad oma animafilmis arhetüüpset itelmeeni muinasjuttu, kus väiksemad petavad suurt ja maksavad tehtud ülekohtu eest kätte.
Riho Undi nukufilm Tammsaare novelli “Elavad nukud” ainetel mõtiskleb hinge olemuse üle, vaadatuna läbi laste mõttemaailma.
Animeeritud lugu noormehest, kes üritab lille nuusutamise abil pääseda teisele poole silmapiiri.
Riho Undi "Kapsapea" triloogia kolmas osa, kus Saamuel Pliuhkam satub internetti.
Riho Undi ja Hardi Volmeri nukufilm Tammsaare miniatuuri "Kärbes, prussakas ja ämblik" ainetel.
Üksindusest ja igavikust pajatav õnneliku lõpuga animafilm.
Kassid lähevad hiirejahile.
Rao Heidmetsa nukufilm sellest, mis juhtub siis, kui looming väljub looja kontrolli alt ja hakkab omatahtsi toimima.
Vabariigi juubeliaastapäeval toimuv üldlaulupidu on loomingulätteks maalile.
Kuidas olla naine ja kuidas maailmas hakkama saada?
Tšuktši muinasjutu motiividel lugu Kohmitsast, kes päästab oma rahva kurja nõiduse kütkest.
Riho Undi “Kapsapea”-triloogia teine film Saamuel Pliuhkami seiklustest.
See on liblikavastse silmade läbi serveeritud armastusfilm, milles on tunda muinasjutu “Inetu pardipoeg“ motiive.
Porgandninaga Lumememm põgeneb näljase Jänese eest ja tagaajamistuhinas satuvad mõlemad teatrilavale.
Lugu noormehest, kes absurdses situatsioonis katsub niisama visalt inimeseks jääda, nagu usuks ta olukorra õnnelikku lahendusse. Ta on lootusetult üksinda, sest ei suuda mõista ei tegelikkust ega teisi, kelle mõttemaailmast lahutab teda läbitungimatu vahesein.
Miriami kana tahab ujuda nagu pardid ja siit algabki ohtlik seiklus.
Ülo Pikkovi animafilm uurib inimeste ja asjade alateadlikku mälu.
Hardi Volmeri nukufilm jumalate lõpuõhtust.
Miriami suur sõber kana unistab pesakastist.
Kleit jutustab naise unistustest ja elu tähtsündmustest.
Kaasaegne muinasjutt lastele, mida kannab mõte headuse kõikevõitvast jõust.
Jõmmid varastavad Aatomiku, et teda kasutada sõja vallapäästmiseks.
Tark rahvajuht suudab oma kultuuri hoida pikalt puutumata, kuid geenivahetuse vastu ei saa temagi.
Kui uneaeg on kätte jõudnud, asub Une Mati koos Padja Katidega uneliiva külvama.
Miriami-sarja esimeses loos otsustab väike tüdruk aidata päkapikku.
Igamees satub siia maailma selleks, et kogeda head ja kurja.
Nelja lühipala tegelasteks on tavalised naelad, kelle kaudu naeruvääristatakse inimloomuse negatiivseid jooni.
Miriam-sarja teises filmis mängib tüdruk väikevenna ja kanaga peitust.
Hardi Volmeri nukufilm toob arhetüüpse Lumivalgekese loo kaasaega.
Miriam, kana ja väikevend lõhuvad omavahel jageledes isa-ema pulmapildi, üles tunnistada on aga raske.
Miriam, väikevend ja kana satuvad mustvalgesse maailma, millest päästab neid tüdruku leidlikkus ja kana vaprus.
On täitunud Lumememme unistus - ta on sulamatu ja näeb lõpuks suve!
Rao Heidmetsa animafilm tänapäeva massimeediast ja -kultuurist.
Noormees päästab Põrguneitsit ära kasutades maailma.
Luuletaja Heiti Talvik loeb oma abikaasale, poetess Betty Alverile ette äsjavalminud luuletust "Sygisellegia". Tegemist on animeeritud fiktsiooniga.
Kaks sulge esitavad iluuisutamise kava joonistades jääle Aleksander Suumani luuletuse “Läänemerelinik“.
Ülo Pikkovi joonisfilm uurib armastuse ja toidu omavahelisi seoseid.
Ilmar Laabani kosmoses kirjutatud luule pudeneb laiali nagu viilipuru, ladestub meie meeltes ja valgub stellaarse substantsina laiali me kehades.
On mees räpases keldrikorteris ja on Naine uhkes kuurorthotellis Alpides. Nende vahel on purunenud suhe.
Ühel päeval avastab Peadirektor, et on muutunud taimseks. See ei takista teda järgmisel hommikul Brüsselisse lendamast.
Kleit jutustab naise unistustest ja elu tähtsündmustest.
Hardi Volmeri nukufilm jumalate lõpuõhtust.
Priit Pärna ja Olga Marchenko nägemus Jüri Üdi luuletusest.
Kui uneaeg on kätte jõudnud, asub Une Mati koos Padja Katidega uneliiva külvama.
Eesti esimese animeeritud luulekasseti seitse meeleolukat lühifilmi illustreerivad eesti luuletajate loomingut.
Kaspar Jancise animafilm maratonist, mille käivitab pommiplahvatus.
Nukra alatooniga luuletus üksindusest ja igatsusest.
Rao Heidmetsa nukufilm sellest, mis juhtub siis, kui looming väljub looja kontrolli alt ja hakkab omatahtsi toimima.
Porgandninaga Lumememm põgeneb näljase Jänese eest ja tagaajamistuhinas satuvad mõlemad teatrilavale.
Miriami suur sõber kana unistab pesakastist.
Tark rahvajuht suudab oma kultuuri hoida pikalt puutumata, kuid geenivahetuse vastu ei saa temagi.
Porgand ühendab filmiloo tegelasi Jänest ja Lumememme.
Miriam-sarja teises filmis mängib tüdruk väikevenna ja kanaga peitust.
Miriami-sarja esimeses loos otsustab väike tüdruk aidata päkapikku.
Hannes ja Renita Lintropi esimene täispikk mängufilm on krimipõnevik elu hammasrataste vahele jäänud noorte saatusest. Film on pälvinud arvukalt festivaliauhindu.