Andrus Kivirähki samanimelisel näidendil põhinev mängufilm on ootamatutest olukordadest ja koomilistest karakteritest tulvil komöödia. Naerutavate ja samas ka mõtlemapanevate sündmuste keerises, lähevad lootusetult segi pulmad ja peied ning põrkub eestlaste rahvuskonservatiivne maailmavaade liberaalsete euroopalike väärtustega.
Kristin Kalamehe minifilm avab minuti jooksul üht tüli ema ja tütre vahel, mis viib aga hoopis ootamatu keelelise tõdemuseni.
Vargamäe uus ja järelandmatu peremees peab võitlema raske töö, kiusliku naabri ja omaenda tõekspidamistega, et oma söötis ja vilets maa viljakaks muuta. Ja et tõde ja õigus jumala poolt mahajäetud paigas jalule seada.
Me kõik tuleme lapsepõlvest.
Kui ühe vaatuse lõpp on teise algus.
Mida teeksid sina, kui ühel päeval pandaks su kätele vastsündinud laps ja öeldaks: võta või jäta!
“Muusa” on filmikunsti II kursuse lühifilm, mis põhineb Dogma 95 filmikontseptsioonil. Film avab noorte inimeste arusaama maailmast ja neid ümbritsevast. Varjule ei jää ükski mõte ega ükski tunne. Ometi nähes, kommenteerides ja luues enda unikaalset reaalsust, hakkab tegelik elu vähehaaval mööda libisema.
Arturi perele kuuluv veinivabrik Armeenias on pankroti äärel. Pärast eestlasest veinikriitiku hävitavat arvustust otsustatakse Artur saata Eestisse asja uurima.
Katrin Maimiku ja Andres Maimiku tragikomöödia pealesunnitud lähedusest, õnneotsingust ja andestamisest pakub naeru läbi pisarate ja pisaraid läbi naeru.
Vanemad Kärt ja Toomas on jõudnud elus faasi, kus nende vahel on kadunud side. Poeg Oliveril on oma viis kuidas selle probleemiga tegeleda.
Meediaüliõpilase Loore Jaansoni teleseriaali pilootfilm hääe kaotanud mehest ja sunnitud elumuutusest.
Lühimängufilm mehest, kes ärkab koomast, ei mäleta oma elu viimastest sündmustest midagi ja peab tegema valikud.
Hardi Volmeri ajalooline armastusfilm ühendab eepikat ja komöödiat, varajase tummfilmi groteski ja kino kuldaja melodraamat.
Filmiüliõpilase Eik Tammemäe kursusetöö on lühilugu elust Tallinnas.
Ilmar Raagi draama kahest eestlannast Pariisis, eakast suurilmadaamist ja väikelinnast pärit lihtsast naisest, kelle töösuhtest kasvav inimlik side annab mõlema elule uue mõtte. Peaosades Prantsuse filmilegend Jeanne Moreau ja Laine Mägi.
Meediaüliõpilaste Robi Uppini ja Maria Kiviranna poeetiline dokumentaalfilm räägib kahest naabrist, kes elavad Võrumaa väikekülas. See on inimlik lugu elust maal: inimeste unistustest, mälestustest, vahetutest emotsioonidest, tavapärastest nääklemistest, leppimisest ja andestamisest.
Meediaüliõpilase Darta Putnina esimese kursuse töö aines Introduction to Television. Ükski tüli ei tõuse tühjast.
Moodne suurlinna abielupaar klaarib ühel ööl võõrandunud suhteid, üritades sündsuse piire ületavate provokatsioonidega oma ellu värskust tuua.
Meediaüliõpilase Triin Ruumeti I kursuse lõputöö aines "Introduction to Television". Film toob vaatajani võika pildi mitte just väga tavalise noorpaari elust.
Peeter Simmi draama eesti nimekaima laulja Georg Otsa elust. Mati Põldre ja Aleksandr Borodjanski stsenaariumi aluseks on Asta Otsa meenutused.
Marko Raadi teine täispikk mängufilm Peeter Sauteri ja Vaino Vahingu novellide ainetel on intiimne ja valulik vaade inimsuhete tumedatesse sügavikesse.
Lugu korteriühistute nõustaja igapäevasest tööst, mille hulka kuuluvad kirglikud koosolekud, majaelanike omavahelised kraaklemised ja vastamine lõpututele küsimustele.
Jaanilinnas elava abielupaari keeruline ja kirglik suhe ehk kaksikportree mehest ja naisest, kunstnikust ja tema muusast.
Eesti-Soome koostöös valminud telefilm, mis põhineb Mihkel Ulmani ja Jussi Niilekselä kakskeelse näidendi "Taksojuhid/Taksirengit" lavastusel Von Krahli teatris.
Videopäeviku vormis lühimängufilm meeleheitel noormehest, kes otsustab dokumenteerida oma purunevat suhet tüdruksõbra Annaga.
Valentin Kuigi film tema jutustuse "Valem" motiividel kujutab ühe Eesti väikelinna noorte elluastumist 1960ndatel aastatel.
Jaan Kolbergi groteskisugemetega mõistulugu võõrandunud peresuhetest.
Arvo Iho esimene režissöörina tehtud mängufilm analüüsib naise, mehe ja looduse suhteid antiiktragöödia vaimus.
Heino Parsi nukufilm imelisest naerupallist, mis toob inimestele alati õnne ja rõõmu.
Veljo Käsperi viimaseks jäänud film on küpses eas inimeste armastuslugu, mis areneb väikesaarele lähetatud ehitusbrigaadi igapäevatöö taustal.
Kalju Komissarovi filmi aluseks on Juhan Smuuli näidend “Kihnu Jõnn” legendaarsest Kihnu metskaptenist Enn Uuetoast.
Ernst Särgava loomamuinasjutu ainetel loodud nukufilm lindude ja loomade vahelisest sõjast, mille võidab kavalus, mitte jõud.
Filmis tegutsevad kolm egoistist kalameest, keda ei paranda isegi ühised õnnetused ja hädad.
Viktor Nevežini film Oskar Lutsu samanimelise jutustuse alusel maalib nukra huumori ja lopsakate karakteritega pilte 1930ndate agulielust. Eesti esimeses kirjandusklassika ekraniseeringus mängib toonaste draamanäitlejate paremik.
Konstantin Märska chaplinlik linnajant üürikorterit otsivast noormehest. täis naljakaid seiku, äpardusi ja tagaajamisi.